Randki dla osób niepełnosprawnych. Portal randkowy


Kategoria: Na każdy temat
Temat: Przejazdy kolejowe bezpieczniejsze!!!
Autor tematu: tomi
12-06-2016 13:23
Od jakiegos czasu ktos wpadl na genialny pomysl.By pociagi zblizajace sie do przejazdow kolejowych trabili kilkaset metrow przed przejazdem.
12-06-2016 14:26
Ale to już dawno temu było i chyba jest do dziś. Każdy pociąg nawet sama lokomotywa ma obowiązek w odległości od przejazdu od około 200 metrów dać tak zwany sygnał baczność.
20-06-2016 14:44
sygnal Rp1 zawsze obowiazuje kazdego maszynieste w okreslonych sytuacjach np. kiedy zbliza sie do tarczy przejazdowej informujacej go o uszkodzonej rogatce, zblizaniu sie do tarczy ostrzegawczej bedacej elementem SBL (samoczynnej blokady liniowej), przy zblizaniu sie do wskaznikow W6, W6a oraz W7, oraz wtedy kiedy na torowisku spotka sie on z nietypowa lub niecodzienna sytuacja, np zwierze ktore nagle wtargnie na torowisko lub samobojca ktory takze w sposob zamierzony wchodzi na torowisko. takze przy odjazdach z niektorych stacji postojowych nalezy podac sygnal Rp1 (czyli tzw. bacznosc) aby np ostrzec pracujace przy torowisku soby o tym ze zbliza sie pociag ktory ten akurat prowadzi. o tej i innych sytacjach kiedy maszynista jest zobowiazany do okreslonego zachowania poczytacie wiecej w instrukcji IE1 ktora kazdy maszynista powiniwen znac na pamiec i ktora to insytrukcja jest swego rodaju kodeksem kolejarskim ( zreszta nie tylko ta bo takich instrukcji jest jeszcze przynajmniej kilka, ktore obowiazuja w dalszym ciagu i sa jak gdyby kolejnymi odslonami rzeczonej juz IE1)
20-06-2016 16:51
Czyli prawie dokładnie to co na pisałem w telegraficznym skrócie. Co myślicie o zmianie tematu w tym temacie? rzućcie pomysłem jakimś
20-06-2016 18:54
Dla zainteresowanych tym tematem moge wrzucic dokladniejsze sczegoly w postaci wlasnie rzeczonych instrukcji
20-06-2016 19:00
Ale jak widać tylko Tomi bym zaintrygowany sygnalizacją kolejową ja raczej wcale a reszta jak zwykle zmowa milczenia.Ja tych ludzi nie rozumiem w końcu to portal dla niepełnosprawnych więc nawet jeśli ktoś ma problemy z pisanie to przecież nikt go tu za to nie zabije a już na pewno nie wyśmieje no chyba będzie totalnym idiotą to jeszcze mu się oberwie za takie zachowanie.
20-06-2016 20:08
Aniele, aniele zadziwia mnie twoja wiara w ludzi na prawdę wciąż wierzysz że ktoś się kiedyś w końcu odezwie? o prócz was stałych forumowiczów?
20-06-2016 20:13
A cóż to za pytanie? oczywiście że wierzę gdy bym nie wierzył już bym mnie tu dawno nie było a tak jestem i ciągle jest nadzieja że jeśli nie na forum to po linii priv ktoś w końcu spróbuje po gadać.
20-06-2016 20:55
I tu jest dupa.W moim miescie zdjeto gongi przy semaforach.I pociagi trabia niezaleznie od otwartego czy zamknietego semaforu.A dlaczego?Pewnie by mnie zdenerwowac
20-06-2016 21:07
Oj już się tak nie nakręcaj u mnie pociągi jadą dołem wszystkie ulice i torowisko tramwajowe lecą górą a pociągi i tak trąbią. Mogę im punktualność i zgodność z rozkładem jazdy sprawdzać.
28-06-2016 17:38
jeśli pociagi trabia niezaleznie od tego czy rogatki sa opuszczone czy tez nie to jest to normalna sprawa ale jedynie wtedy kiedy rogatki te sa po prostu uszkodzonea tarcza przejazdowa umieszczona przy torowisku dla obu kierunkow ruchu po prostu siweci dwoma pomaranczowymi sygnalami. wowczas mechanicy zobowiazani sa do tego by zmniejszyc predkosc prowadzonego przez siebie pociagu do 20 km/h nadac sygnał Rp1 i obserowqac bardzo uwaznie torowisko i jego otoczenie i byc przygotowanym do ewentualnego zatrzymania skladu w razie zauwazneia jakiegos niebezpuieczenstwa ktore moglo by doprowadzic do nieszczesliwego wypadku lub po prostu do katastrofy. to tylko jedna z nielicznych sytuacji jakie sa opisane w rzeczonej instrukcji Ie1 i ktora w zasadzie niemal doslownie przytaczam z pamieci. wiecej informacji na temat regulacji prawnych dotyczacych ruchu kolejowego i obowiazkow jakie ciaza na prowadzacych pociagi maszyniastach znajdziecie na pewno wlasnie jak juz wczesniej pisalem w instrukcji IE1 (do pobrania z netu) i nie tylko ale takze w stosownych dziennikach ustaw regulujacych te przepisy

Dla zainteresowanych tematem załaczam link do stronki gdzi mozna sobie dokladnie przejrzec wszelkie dostepne instrukcje i wytyczne zwiazane z transportem kolejowym: http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kontrahentow/akty-prawne -i-przepisy/instrukcje-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa/instruk cje-z-mozliwoscia-wydruku/
28-06-2016 19:19
Nio tak tyle tylko że pociągi zawsze trąbiły i będą trąbiły celowo czy bez celowo jak się czasem wydaje to najwidoczniej jednak mają jakiś powód by trąbić przecież nikt się tam tą trąbką nie bawi ani nie jest na meczu że by sobie trąbić.
30-06-2016 19:31
NUDY!!!
05-07-2016 14:00
No to wlasnie w tych instrukcjach jest wyraznie napisane d;latego kiedy nalezy uzyc sygnalu dzwiekowego i w jakiej konfiguracji. sygnal ten nie jest taki ze mozna go uzywac kiedy sie chce i jak sie chce.
07-07-2016 23:48
Nio to trąbki trąbkami nie mylić z miejscowością pod Gdańskiem to też trąbki i nawet wielkie ale ja tu znów sam siedzę HALO MÓWI SIĘ!!!
09-07-2016 14:55
Nio dobra starsze dzieciątka kto pamięta ten serial?
12-07-2016 09:42
Warto by było zwrócić uwagę na opłakany stan naszych pociągów i idziesz do toalety a tam dziura Godne zwrócenie jest na dostosowanie pociągów peronów do potrzeb osób niepełnosprawnych i pomocy przy wsiadaniu do pociągu pozostawia to wiele do życzenia.
12-07-2016 15:17
Cała kolej jest do wymiany nie wspominając już o tym że już nie wszędzie da się do jechać pociągiem a to błąd bo jednak kiedyś człowiek nie miał stresu jak ma do jechać nawet na wieś.
13-07-2016 10:42
Jeśli jechać pociągiem to tylko w Polsce ten niezapomniany stukot kół
13-07-2016 13:00
Dziś na TVN w uwadze jest reportaż jak funkcjonuje nasza kolej.Masakra Patrzcie
(niektóre funkcje portalu przeznaczone są dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)

tem_f.gif

post_f.gif  

tem_f.gif

post_f.gif